dag 06.

mina drömmar


när man va liten ville man bli sångare, eller prinsessa, när jag va liten ville jag bli frisörska, jag kommer ihåg när jag va tre och klippte av min kusins hår, halva hennes hår va kort och resten långt!
sen ville jag bli fotograf men nu har jag min dröm.. först vill jag gå 1 året i sverige fotograflinjen, media alltså, sen vill jag flytta till USA, gå på collage de verkar va så grymt! jag vet inte mer faktist, det är min dröm och önskar jag kunde uppfylla den, eller jo jag vill bli sångare de hade varit riktigt häftigt !
träning idag, den sög.
igår kom morfar , han hämtar mig från skolan imorgon! saknat han!
puss

Postat av: i s a b e l l e g

fin blogg :D

2011-06-18 @ 11:44:18
URL: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: