dag 01

om mig själv!

okej, vad ska jag berätta om mig själv? jo jag heter Ebba Elin Astrid Thunberg, jag är 13 år och fyller 14 den 25 oktober, jag bor inte hos mina föräldrar eftersom min mamma var så ung när hon fick mig och pappa vill jag helst inte prata om.. men jag fick bo hemma hos min mormor, hon blev min mamma.. sen förra året dog hon i cancer.
nu bor jag i familjehem i algutsrum, dom har 4 hundar och 1 katt. Min mamma bor i nybro och jag åker dit på helgerna., det är roligt för jag har fått väldigt många vänner där nu.
en av dom har blivit en av mina bästavänner, sanna svedin, mina andra bästavänner är minna strömberg, william svendsén, elise abramsson och elvira bengtsson.
juste, hemma hos mamma har jag en lillebror som är 4 år och fyller 5 i oktober, han och jag har inte samma pappa..


Och mamma har en katt som heter tiger kan lägga upp bild på den, och sen lägger jag upp en daglig bild på en av hundarna


tiger


ginnie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: