dag 03

dag 3 är något jag inte fattar? ska jag skriva om min dag idag eller om min bästa dag?
men skriver om dagen idag:
idag så va det ÖMSA! för er som inte vet vad ÖMSA är så är det en dag när man har tillgång till att gå på (nästan) vilken lektion man vill, man får jobba med lektioner man behöver jobba med.
iallafall, första timmen hade jag svenska sen va det sång i aulan, ellie sjöng väldigt vackert! hon sjöng: kom änglar.
sen så hade jag bild,lunch svenska och NO , men sista timmen blev det mest snack.. haha
förresten ska på fullt ös bäästa marcus köpte biljett till mig, men ska betala han på fredag :)
dåså sover jag & selma hos nadiaaa :D
efter skolan va jag ute en stund funderar på om man ska kolla om det finns något på tvn :)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: