dag 02

Min bästavän/vänner

ja som jag skrev igår, jag har fler bästavänner! så jag ska berätta lite om dom allihopa..

Elvira Bengtsson: lik mig, båda gillar mat! båda tänker samma grej & båda funkar tillsammans älskar henne sjukt mycket.


Sanna Svedin: ärlig person, går rakt på sak och helt undebar.


William Svendsén: En riktigt go grabb, som tycker om ostbollar. Väldigt generös och givmild.
kan berätta mycket för han och han finns alltid för en!


Elise Abramsson: en brud jag umgås mycket med i skolan och mycket utanför skolan med, hon är snäll och gullig och riktigt grym på fotboll jag tror hon aldrig skulle svika mig.


Minna Strömberg
: en jag har umgåtts mest med, vi va hela sommaren, hon har alltid funnits vad som än hänt och aldrig svikit mig, vi har bråkat men vi sa alltid att '' sånt gör bästisar'', det är sant men vi bråkade väldigt mycket.. varför jag just skrev hennes namn längst ner är för att vi har inte hörts av så mycket och sen att hon är den jag skriver längst om, jag skulle kunna sitta här och trycka in flera tusen ord om hur mycket jag saknar och älskar henne, men jag kommer inte på ett enda.. minna du måste bara veta att du är den bästavän jag haft och jag kommer aldrig lämna dig, aldrig svika dig! du är bäst och glöm aldrig det.



Postat av: Minna

ebba, jag älskar dig obeskrivligt mycket, jag hoppas att du vet det & att du förstår att du är den underbaraste bästavän man någonsin kunnat få, du & jag, var varje dag, hand i hand, på strand till strand, våra minnen, våra dagar, våra skratt, våra tårar, våra foton och våran vänskap är något jag aldrig någonsin kommer glömma. <3

2011-04-05 @ 21:00:19
Postat av: ELISE

älskar dig oerhört mycket, min skatt <3

2011-04-05 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: